Gruppanmälan till lyxfällan

Jag har nog världens bästa vänner...  på alla punkter... utom EN..... finns nog ingen som är bra på att hålla tiden eller för den sakens skull är speciellt bra på att komma ihåg saker. Ligger i soffan och skulle egentligen varit och fikat på stan redan med Sara och gänget MEN... Sara slutade visst inte klockan 15 som jag trodde utan klockan 16, detta har lett till att jag nu börjar bli hungrig till och med, kanske borde äta något lätt redan nu, så dyrt att äta mat på fik, jag vill ju ha nått onyttigt och omatigt på caféet som vanligt!

Tänkte även tjata lite på alla att hänga med mig och Anna för att se "En shopaholics bekännelse" på fredag. Finns nog få titlar som passar det här gänget så bra, gruppanmälan till lyxfällan i höst it is! Antalet klädesplagg i våra garderober är nog utan att överdriva tio gånger fler (minst) mot andra vanliga, sånna där duktiga, studenter.


Den här bara måste vi se... allihopa!


Vilka vill hänga på? Släng in en kommentar vettja!
Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0