En Shopaholics Bekännelser

Who wouldn't want to be Rebecka Bloomwood.... seems to have it all... a great job as a journalist... the perfect boyfriend, kinda... BUT.... is it really that perfect?? I can tell you it isn't... There is one thing, one thing called creditcards... used in the wrong way they don't just give you everything you have ever wanted, they also give you DEBTS! This is what have happened to Rebecka Bloomwood. She may have had the ALMOST perfect life... but what can be called perfect when it's not really yours, when the real owner of everything is a bank? Follow the path of Rebecka and figure out for yourself!

Jag måste säga att jag var lite skeptisk till filmen innan jag gick dit, även om titeln verkade väldigt lovande, den hade fått lite halvkassa recensioner innan.

Men filmen var helt underbar... så lätt att känna igen sig, vem är inte en shopoholic? Skulle lätt kunna amnäla vem som helst av mina vänner... kanske inte Carro, men lätt resten, mig inräknad! Affärerna bara skriker efter oss alla, kreditkortet är ju SÅ smidigt att dra, sen är det ju bra att man inte behöver betala mer än en tjugondel per gång... eller?? Nä, just det.. det blir bara dyrare... jäkla ränta!  Väldigt skön ton i filmen, lite klyschig, men på ett bra sätt!


Tydligen någon mer än jag som gillar skor...



Se den! All love
Markus

Kommentarer
Postat av: Mussi

vår film var lätt bättre! höhö



2009-03-21 @ 01:49:13
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0