Det har varit en lång väg


Har varit en lång väg hit, mycket svett och tårar ska ni veta... eller kanske inte så mycket tårar, men en hel del svett i alla fall. Struligheter med visum... tentapluggande.... bokande av allt möjligt och så vidare.

Men nu har vi hunnit avskedsfesta oss, avskedsmiddaga oss... dom som är i stan avskedsgår-på-bio-oar sig... imorn innan jag och Pelle hoppar på tåget till Stockholm så ska vi avskedsluncha oss... annars är allt nu klart... packat och redo. Lyckades banta ner mitt bagage till under 13kg... borde få pris, innebär att jag kan shoppa 10kg i Kina till det bagaget och nästan lika mycket till handbagaget... plus att jag kan gå klädd i så mycket kläder att jag blir en michelin-gubbe påvägen hem.


Ha det superfint så hörs vi lite senare!
Markus

Kommentarer
Postat av: Mussi

Fan Mackan! du får leva genom oss som är kvar här hemma, dvs mig! Jag ska göra stan vilda å era vägnar på helgerna.

2009-03-30 @ 19:47:49
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Markus

Jag räknar med att du håller fanan högt medans vi är borta Mussi... men vem tar hand om stan fram till den 20e???

2009-03-30 @ 20:10:37
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0