Copy Paste


Me likes my apartment alot (fast har faktiskt gardiner i köket nu)

Nejdå... jag härmar inte alls Erik.... detta är mer reklam... någon som är intresserad av att hyra mellan 1 april och 31 augusti? Tro det eller ej... men denna pärla är fortfarande ledig... både han på bilden och lägenheten.... dock ingår inte han på bilden i hyran... synd va...

Förresten... alla som kan något om Adobe ImageReady... och hur man gör sånna här .gif animationer där... hör av er till mig... denna tog mig ALLDELES för lång tid! Efter oräkneliga besök på youtube för att kolla filmerna om hur man gör så lyckades jag.... men gick bannemej inte att spara skiten så som dom visade... men tryckte på typ allt sen gick det... finns nog nått lättare sätt??

Cya all
Markus

Kommentarer
Postat av: Pelle

Du har ditt proffs precis jämte dig typ hela tiden... pelle va .gif-nörd när hon va yngre :D

2009-03-07 @ 13:28:45
Postat av: Muffinsmartin

Jag diggar din pooooose! :D

2009-03-08 @ 01:01:16
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Erik

Haha... ooh du lärde dig minsann.

Så fint så!

2009-03-08 @ 04:04:16
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0