Äntligen är det igång

Jag är inte död, jag lovar! Har bara haft väldigt mycket att göra.... hade min tenta i Kinesiska igår.... och om man säger så här: jag behövde plugga en hel del.... vad gör man då?? Jo, man isolerar sig på skolan utan att ens tänka blogg.... man sitter från morron till kväll, konstant rabblandes tecken.

Tror faktiskt att det gick hyffsat i alla fall, var verkligen inte hundra procentigt.... tappade bort ett par tecken som jag vet att jag egentligen kan... men men sånt är väl livet!

Lovar att jag ska lägga upp massa bilder från alla dagar ni missat, men det får bli imorgon eller på söndag, hinner inte nu.... dags att tenta-/avskedsfesta... och det kommer bli hur ball som helst. Vi har tydligen en hel del vänner som kommer sakna oss, tänka sig. Klippte mig idag med, vill vänta ett tag med att göra det i Kina, så här blev det:


Observera hur kort det är



Hörs imorn! CYA
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0