Som det kan gå

Ojsan hoppsan. Som det gick. Men tur att vi slapp Sd i alla fall och att vänstern backade med mer än hälften har gjort min dag. Lite roligt faktiskt att det enda partiet som går bra i oppositionen är Mp. Att piratpartiet kom in är väl kanske inte så chockerande och det är inte så att jag gråter över det. Står rätt så neutral till dom faktiskt.

Tycker ändå det är starkt av Moderaterna att inte backa trots allt tjat om IPRED och FRA... oavsett vad media säger. Gick ju grymt bra i min hemmakommun, var det partiet som gick bäst (förrutom piratpartiet då). Grattis alla gröna och eh... svarta men också ett starkt jobbat till alla er som engagerade er i kampanjande för M.


Nejdå Kungsbackakommun är inte alls speciellt borgerligt haha...



Nu får jag inte ta mer rast från pluggandet!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Bra analys... tummen upp!

2009-06-08 @ 12:32:15
Postat av: Philip

I kungsbacka tycker man inte om sossar och speciellt inte Vänsterpartister hmm konsigt konstigt undra vad de kan komma sig? :P hahaha

2009-06-09 @ 00:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0