Tro inte att du kan dansa

Kolla på So you think you can dance är roligt. Tydligen ser jag också väldigt rolig ut när jag kollar på det... men dom som känt mig sen barnsben vet att jag alltid suttit och legat lite konstigt när jag ser på tv. Var visst en smärre upplevelse för som andra.

För mig å andra sidan hade större lycka i att kolla på So you think you can dance.... muchobra! Idag blir det strax Teppanyaki och lite utgång... vart vet jag inte än... blir kul!


Se så fint jag sitter... som en liten apa...



Dags att rusa... ska ta en taxi om en minut... ojdå.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det patrik som är hemma hos er... omg

2009-06-06 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0