Osäkert bloggande

Jag vet inte om jag lovade eller ej. Men här kommer mina kinesiska Hooters-bilder i alla fall. Tränade och låg i gjorde dom också minsan. Härligt med sådan entusiasm under sen lunchtid. För att försvara att det fanns nån form av jämställdhet så kan jag säga att det säkert var nästan lika många kvinnor som män käkandes där...

Nog om Hooters. Testar att sitta mitt på ett utomhus-shoppingcenter och blogga... kan meddela att det är rätt många som har lagt märke till att jag sitter här med datorn. Får hoppas att jag inte blir rånad eller nått. Såg en halvvuxen kyckling/anka (eller annan godtycklig fågel) springa runt nyss, den såg farlig ut.


Dags att öva in någon ny rutin kanske??


Kul att dom dansar för nästan bara oss...


Erm... sitter jag inte lite väl öppet här kanske??




Oops, nu springer en människofågel med filmkameror efter sig runt som jag vet inte vad...
Hann inte fota... FAN!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Dan

åh, jag vill också jobba på hooters! åhh <3

2009-06-21 @ 09:47:55
Postat av: Markus

Haha jag tror helt klart att det är din grej Dan ;)

2009-06-21 @ 09:51:17
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Mussi

skulle hellre se Pelle stå där framme och köra loss med en het dans.

2009-06-21 @ 11:33:07
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0