Fräckish City

Okey, Peking är faktiskt också rätt najs... kan till och med  rekomendera folk att åka hit. Men åk inte hit för att se massa skyskrapor... här är husen på sin höjd 30 - 50 våningar typ. Vill man se högre får man bege sig till Shanghai, där kan man bokstavligt talat se ner på Världen.

Rent arkitekturmässigt kan jag däremot tycka att många av husen jag sett här är minst lika crazy och fräckish... lite konstiga liksom. Typ dyra kan jag tänka mig...

Har köpt presenter idag... tjohoo... ni får inte veta vad! Men oj vad vissa kommer bli glada... men bara vissa.




Pelle n' I are walking the streets of Beijing...



Nu ska man hem o se på film igen...

Pusshejs!

M

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

Tjenare! Husen i Shanghai må vara fräcka men ett välte idag eller igår i ett nytt bostadsområde, bara en dog och det var en bygg gubbe det huset hade nog ingen flyttat in i ännu.

2009-06-28 @ 19:25:22
Postat av: Anonym

Är du och Pelle tillsammans?

2009-06-29 @ 10:33:11
Postat av: Markus

Nepps, det är vi inte sörru

2009-06-29 @ 16:49:36
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Anonym

nehepp det verkar som de, men ni skulle ju va ett sött par:)

2009-06-30 @ 19:54:37
Postat av: çiçekçi

For sharing thank you very much good very beautiful work

2009-07-03 @ 09:00:17
URL: http://www.ciceksepetiniz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0