Det är hårda tider

Då har man vågat ta steget. Det var nog ett av dom tuffare i mitt tjugoettåriga liv. Har varit och klippt mig i Kina, hos en korean dessutom. Ingen engelska och knappt mandarin kunde han. Jag har ju varit lite petig med mitt hår innan kan man säga... Visade nån bild från Men's Vouge som han tog väldigt bildligt.... blev nästan exakt så.

Det är säkert bra, just nu ser jag ju lite mer bratig ut än vanligt. Får styla håret själv imorgon, i och för sig så tyckte Pelle det såg rätt fab ut, så får se kanske får fortsätta va en skäggig brat. Hon klippte sig också förövrigt... och färgade. Blev en rätt rejäl skillnad.... observera hennes Katie Holmes Bob där nere....



Är vi inte bara sjukt fab???



Nu ska jag kolla på Lesbian Vampire Killers... det ni!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Mussi

är det en liten putning vi ser där? ;)

2009-06-03 @ 21:11:51
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Dan

OMG! PELLE! NAJS!! mkt najs! WOW



haha *Markus, gud vilken läppkille du är nu! haha

2009-06-03 @ 23:33:09
Postat av: Markus

plutar inte.... har bara sjukt mkt blåsor på läpparna så dom e gigantiska haha

2009-06-04 @ 10:52:40
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Simon

HAHA! Det var ju också en undanflykt "jag putar inte.. jag har munnen full av blåsor" hur länge ska du köra på den? några år till va? höhöh

2009-06-04 @ 13:48:37
URL: http://begreppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0