Billig orgasm

Mums! Jag bara älskar choklad. Får typ orgasm om den är riktigt bra. Sån hade känslan varit idag om nu bara inte mina läppar gjort så ont samtidigt. Denna lilla chokladbit inhandlades på ett café i Lao Tian Di, kostade som tre och en halv spagetti bolognese. Kan ju i och för sig bero på att den bara kostar tio spänn, men ändå liksom! Hade dock gjort om det vilken dag som helst. Chokladorgasm!

Anledning till denna lilla fika var att vinka av Elli som nu ska hem till Sverige igen den stackarn. Men hon åker i all fall hem väldigt mycket skräddarsydda kläder rikare. Det är ju alltid nått. Kanske får räkna med lite övervikt dock... kan det ju vara värt.




Mysigt hade vi det minsan, observera mitt och Patriks skägg!



Dags att bli tjockare som varje kväll...

Pusshejs!

M

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

Snart dags att börja träna Carlson. Du kan inte spela på att du har varit sjuk hur länge som helst.

2009-06-03 @ 00:13:17
Postat av: ida acha

Hej,

undrar vart ni studerar någonstans?

Själv så flyttar jag till Beijing i september och ska studera på BLCU.

Mvh. ida

2009-06-03 @ 10:21:41
Postat av: Dan

Jag håller med mummy, dags å gå till gymmet KANSKE??



föresten, jag blev supersnygg på klippoteket Dandy! wohoo!

2009-06-03 @ 11:44:52
Postat av: Markus

Hej ida,

Vi pluggar på Fudan University i Shanghai som en del i vår utbildning på Handels i Göteborg. Ska själv antagligen plugga i Beijing nästa år men isf på BTBU, har faktiskt inte så bra koll på skolorna i Beijing än. Men en sak är säker, Kina är kul!

Mvh Markus



Dan: Jag gymmade 3 dar i veckan till jag blev sjuk, ska börja nu igen, du kommer va såååå avis på min kropp sen! Sjukt slimmad nu!

2009-06-03 @ 12:40:04
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0