Då var det slut

Inatt bär det av hemmåt efter rätt exakt etthundra dagar i Kina. Under den här tiden har det hunnits med att plugga i tio veckor i Shanghai, rest till Hangzhou, Hong Kong och Macau. Bott senaste tre veckorna här i Peking och allmänt slappat. Det har varit en mycket rolig tid... kanske till och med den bästa i mitt liv.

Nu är detta dock inget farväl, jag kommer tillbaka nästa år. Antingen för att plugga en termin eller bara för att semestra. Får svar om det inom några veckor. Spännande! Så fort jag kommer hem ska jag sätta ihop ett längre inlägg med Kina-tips.... håll ögon och öron öppna....


Tills vi ses hemma i Sverige så säger jag Puss o Kram
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0