Fabulous darling





Joakim testar båtar minsan

Då har man gjort ett besök på mässan, får allt säga att jag blev lite missnöjd iår. Var många båtmärken jag saknade, kanske kan det ha att göra med att folk inte köper dyra lyxbåtar i finansoron. Men vi hitta några fina båtar ändå, dock känner jag att jag får vänta ett par år med att köpa någon....

I skrivande stund står Absolutely Fabulous (Helt Hysteriskt) på och jag måste säga att den här serien är ju bara helt underbart skön, undra hur många omtagningar man fått göra då man inte kunnat hålla sig för skratt?

Fabulous darling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

E Joakim Markus dejt eller?

2009-02-01 @ 00:03:05
Postat av: Markus

Inte vad jag vet i alla fall :P

2009-02-01 @ 05:17:08
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Kristian

Haha ser en nordwest grej där bak.

Två av mina bröder jobbar ju där.

Hoppas det var en nice båt.

2009-02-17 @ 15:54:58
URL: http://mrkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0