Wiiee.. bråttom


Försökte lägga upp detta igår, men massa strul så ja gav upp.... får bli idag istället...

Igår va en lång dag... börjar med föreläsning för att sedan gå över till en riktigt fullpressad shoppingdag.... IKEA....Kungsmässan i Kungsbacka... för att avslutas på Willy's i Kungsbacka.... vi lämnade med andra ord vårt kära Göteborg för att utforska världen lite....

Willy's shopping va väl egentligen vår enda anledning att åka.... ska ju vara sittning ikväll och som festkommittéprisse så va man tvungen att införskaffa massa mat och godsaker.... vad det blev får bli en överrasking ikväll.... men ni får inte bli missnöjda.... jag, Pelle och Anna höll på till 23 me att fixa allt....

Nu är jag jättetrött... va uppe tidigt på kinesiskalektion och ska nu iväg på en liten snabbis till affären för att köpa lite vi missa igår... sen bär det av till skolan där vi nu ska se till att få allt klart.

Om jag hinner under mitt snabba ombyte senare så skickar jag in en liten bild på min VulgoGlam utstyrsel ;)

Cya
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0