We got 'em


En otroligt nöjd och otroligt trött Markus skriver just nu.... jag var som sagt uppe mitt i natten (i Markus-tid räknat) för att åka upp till Chabo-huset där Jonas bor, så att vi kunde boka biljetter till P!nk.... vi satte oss och ringde till varsin biljett-tjänst. Jag tog Globens biljettkassa och Jonas tog Ticnet.... samtidigt som vi stod i kö på livenation.se...

Jag kom fram först så det blev jag som fick sköta bokningen.... nu har vi äntligen våra biljetter... ska bara hem till Frillesås så att jag kan skriva ut dom på färgskrivare.... tydligen får man biljetterna på mail numera... shit vad tiden går snabbt framåt... nästan så att man börjar känna sig gammal....

Ne nu ska jag plugga några timmar innan tentan börjar... kan verkligen inte säga att jag längtar!

Cya Later
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0