Vadå ledig

Good morning!
Fick igår kväll reda på att jag tydligen är ledig idag också, måste nog ha ett av de slappaste scheman någonsin just nu, eller det kanske är meningen att jag ska plugga på egen hand??

Oavsett så får jag istället passa på att göra massa annat som behöver göras idag:
  • Lämna kopia på mitt andrahandskontrakt till min hyresvärd (hyr ut lägenheten när jag är i Kina)
  • Äta lunch antingen i Kungsbacka eller stan
  • Åka förbi MediaMarkt och klaga på min telefon
  • DISKA!!!
  • Dammsuga får jag nog ta med på listan också
  • Hmm what else? Kanske fika på stan någon??
Men nu får jag äta färdigt min frukost så att jag hinner med allt!
Cya
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0