Prata kinesiska


Pressat schema har det varit idag... massa  saker att göra... typ skola ett par timmar; började med kinesiskan idag.. WIIEE.... finally en bra lärare igen!! Sen va tanken att vi skulle hem till Sara på besök.... men hon mådde inte så bra så blev inget med det, istället finner vi oss... med oss menar jag: mig, Pelle, Anna, Christopher samt Carro... sprang runt och leta outfits till på lördag samt lite presenter. Hur kommer det sig att alla fyller år samtidigt jämt? En hel hög i denna perioden... typ ännu fler i perioden då jag fyller år sen.... dvs mitt i sommaren. Konstiga saker det där.... eller ska man kanske skylla på att folk är för mycket lediga i juni??

Fick i alla fall tag på allt vi leta efter... mer eller mindre... nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig på den första födelsedagsfesten också... suck... inte lätt det där!


Dags att få i mig ett par mackor! Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0