Pellegrinig

...eller var det Pellegrino... ingen koll på det där.

Lugn kväll... har fortsatt med att göra så lite som möjligt idag, en riktig slappardag verkligen.... behövs sånna ibland. Har precis kollat senaste avsnittet av Gossip Girl... sjukt hur mycket man kan fastna för olika serier.... min lista av serier som jag följt/följer kan göras alldeles för lång...

Undra egentligen hur många de är totalt... och NEJ, jag tänker inte ens försöka börja räkna på det, blir bara deprimerande!

Har i alla fall satt mig väl tillrätta i soffan... blivit lite nyttig också, har bytt ut colan mot mineralvatten.... guh vad jag känner mig duktig. Undra om jag kan få se någon film också, har bara på Kingdom of Heaven i bakgrunden just nu.... men vill se något mer lättsamt.

Jaja vi får se vad det blir...
xoxo (haha)
Markus


Min nya favorit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0