Se upp för tomten


Gårdagen i bilder.... trots att jag blev lite lätt stressad så hann jag få med mig kameran, duktigt Markus! Hur kommer det sig då att jag hade bråttom? Joo... det var ju så att jag spenderade typ hela dagen med en kompis som är hemma, sjukskriven, och har tråkigt.... så va där och lätta upp stämningen och snacka skit.... hur trevligt som helst men tiden gick... och den gick snabbt.

Helt plötsligt kommer jag på att jag om en timma ska vara på en melodifestivalförfest hos en annan kompis och att jag ska hinna äta, stryka en skjorta, byta om, göra mig fin OCH åka dit på den timman... sagt och gjort.... fick springa till spårvagnen med jackan och halsduken i händerna... men jag hann i alla fall =)

Blev en rolig kväll.... NÅN glömde dock att ta med sig singstar så blev massa dans istället... det funkar ju det med i och för sig. Nu blev det ju rätt mycket bilder från igår, så får väl bjuda på några till:



Det var nog det mesta som hamna på bild igår... typ

Nu ska jag bli respektabel tänkte jag!
Kramhej
Markus

Kommentarer
Postat av: Mussi

Det var sjukt kul faktiskt. Togs också mycket bilder som aldrig borde visas!

2009-02-15 @ 15:20:38
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0