Uppdrag slutfört

Som ni alla vet hade jag imorse ett mycket tufft mission framför mig... halka ut genom dörren... full fart mot spårvagnen... kommer på nästan obemärkt... sen kommer en tricky bit, SHIT!!! Måste byta vagn..... full fart från femmans främre del till sjuans bakre.... klarade mig helt oskadd!!!!

Likt ett stealth-plan rusar jag nästan osynlig upp mot entrén... efter lite mixtrande med knapparna kommer jag till och med in..... åker hela tolv våningar upp... tar mig in i lägenheten och lyckas... under största försiktighet överlämna det mycket viktiga paketet till Jonas!!...  Som om det var slut där.... nej nej.... äta skulle man ju också... med risk för att bli förgiftad äter jag maten jag serveras.... än så länge har jag klarat mig!!! Min tur måste vara tillbaka!!! wieee

Uppdrag slutfört! Uppdrag gå-på-stan initieras.... ett uppdrag så hemligt att inget kommer avslöjas förrän efter lördag...

Over and out!
Markus
Tack för maten

Kommentarer
Postat av: Dan

WOW lite mer spänning och action, presse som jag sa till daj! WOW! jag ser potential, i helgen ska det bli mer MOHAHAHA vill du följa med på sushi buffe imorrn föresten vid 13.30 EXAKT 13.30 faktiskt, nått ställe vid Hjärntorget! utan H

2009-02-26 @ 18:18:44
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/
Postat av: Pelle

puahahhaahaha vadå drama-queen!?? :P

puss!

2009-02-26 @ 20:44:00
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0