Typ nyttig



Då har man återigen låst fast sig i soffan för kvällen utan några tankar på att röra mig en meter längre än max till sängen senare..

Skaffat alla förnödenheter som krävs för att klara mig en stund, lite cola och lite chips, observera vilka eh.... hmm... nyttiga varianter jag valt... Så nu är det "The Holiday" på tv, när den väl slutar tänkte jag kolla ett par "Absolutely Fabulous" innan sängen ropar efter mig.

Ha så kul vid TVn, i sängen, bastun eller var ni nu spenderar er kväll!!
Kram
Markus

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

Bastat har jag gjort denna kväll men där har jag ingen tv. Så det fick bli senare en Beck film i soffan.

2009-02-01 @ 23:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0