Tjatig morsa

Har ni inte funderat på allt våra mammor behöver säga varje dag... fick det här klippet av min egna mamma för några dagar sen.... hmm.... det värsta är att det stämmer sjukt bra, typ max ett par meningar som inte sägs varje dag kanske... och det är i så fall "the bus is here" eftersom jag inte bor hemma och inte har hemkörning av elever där jag är ifrån.

Kolla noga.... hon är till råga på allt rätt bra på att sjunga ju:



Var inte den bara helt underbart bra? Om inte... ni har ingen humor.... eller också är det bara jag som är lättroad....

Nu ska jag kolla på "Tina - What's love got to do with it" för femhundrade gången, denna gången är det Pelles tur att bli tvingad att kolla.... är filmatiseringen av Tina Turners liv.... sjukt bra!

Cya maybe later
Markus

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

jag fattar inte hur hon hinner andas och jag hör i alla fall inte när hon gör det. Men så låter det i alla fall hos oss när jag kommer igång eller får frispel.

2009-02-20 @ 23:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0