Tekniska problem


Lugn dag det här, har mest gått åt till att städa samtidigt som jag dansat runt till massa hög musik (vem kan städa utan massa musik???)... sen fick jag som jag tidigare skrev ett litet ryck och bokade en klippning på kvällen.... sagt och gjort, nu är mitt hår typ en tredjedel så långt.... skööönt!!!

Passade även på att hämta ut min älskade klocka som varit på reparation ett tag..... värst vad alla mina saker måste repareras hela tiden... klockan, mobilen, bilen osv osv.... hmmm..... jag som är så snäll mot alla mina saker

Lite problem fick jag dock... min frisör tar inte kort, men det visste jag innan så skulle ta ut pengar på en bankomat... får "Tekniskt fel... blabla"..... går till en annan automat, samma sak där... lite lätt stressad ringer jag min kundtjänst, tur att dom är snabba och svarar direkt.... hon kunde inte hitta något fel utan vi kunde bara gemensamt konstatera att mitt helt nya kort, som jag premiärdrog idag, inte fungerade.... får lösa det genom att hon får föra över pengar till mitt andra lite mer välfungerande kort!

Har i alla fall konstaterat att jag har Göteborgs bästa frisör.... dom har installerat massage i stolen man sitter i när man tvättar håret... helt underbart, höll på att somna när jag både får rygg- och huvudmassage.... att det dessutom blev bra är bara ett litet plus.... Klippotek Dandy is the shit!

Cya
Markus

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Titta så snygg du blev! :) Enda problemet med den där salongen verkar just vara att de inte tar kort. Idiotiskt?

2009-02-09 @ 23:34:31
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0