Tanten i buren


Ja då va det mesta av den här dagen genomförd... har faktiskt gjort mycket bra idag: Tog mig till skolan... heeela den långa promenaden på Vasagatan och sedan den låånga promenaden inne i skolan... helt otroligt hur man bara kan gå och typ aldrig kommer fram.

Väl framme letade jag och Pelle reda på kvinnan i buren för att kopiera ett par gamla tentor.... måste säga att hon den nya som jobbar där är väldigt mycket trevligare än tanten som tidigare bodde där. Väl fixat lite tentor och haft oss bar det av till handelsrätten för lunch.... blev visst att jag drack drycken som passar mig rätt bra...........

Hamna till sist på föreläsningen... .men shit...... inte mycket man fattar... kolla tavlan, bara en massa diagram och grafer till höger och vänster... blir att bosätta sig i bibblan några dagar så kanske jag kan få någon ordning på det.

Nu är jag mätt och belåten, färdig diskad, färdig städad.... bara slappandet kvar =)

Cya later
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0