Snöbollskrig i Stilettosar


Ja, vad ska man säga egentligen.... igår var det minst sagt fullt upp, jobbade hela dan och åkte sedan raka vägen till några kompisar för att laga middag och se på la melodifestival.... middagen som bestod av honungsmarinerad helstekt fläskfilé med klyftpotatis mm var helt underbar.... kanske kommer ett par middagsbilder senare... får se om jag orkar koppla in mobilen...

Det var till och med så att melodifestivalen inte ens lockade... missade några minuter, men inte grät vi för det, proppmätta som vi var... åtta dåliga låtar och nån liten politisk diskussion (tänk att man alltid hamnar i en sån...) senare så hade klockan hunnit bli nånstans kring mitt i natten för att tala rätt exakt. Fanns bara ett problem....snökaos... my god... snö överallt och jag som skulle köra hem mig, Pelle och Anna...

Självklart gick det ju inte att gå många meter utanför dörren innan det kramades snöbollar... Anna och Pelle försökte tappert, men tror det mest var dom som blev blöta faktiskt.... Det liter lustiga var dock Pelles val av skor när hon märker att det är snökaos ute...hmm.... STILETTOSAR.... sjukt smart Pelle... eller?

Men det hör ju till vanligheten att Pelle prioriterar lite annorlunda när det kommer till just skor... ni har väl inte missat hennes val av skor på stranden i somras (om ni har... kolla på bilderna)....

Men men, fick i alla fall ett SMS av Pelle när jag väl kommit hem: "Det positiva med stiletto är att om man trampar ner klacken i snön först så får man bra grepp..." HAHA.... ja ja... if she says so!

Nu ska jag laga nån mat, plugga, blogga igen kanske... sooova... och sen vakna tidigt på min tentadag!

Cya Later
Markus
Annas/Pelles visdomsord: Det finns inget dåligt väder, bara sjukt snygga kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0