Snälla snälla snääääällaaa.....

....gör så att ugglan blir diskad från globen!!!!!

allttså seriöst!!! hur kunde mongougglan komma vidare???? international judge my ass!!!! nej jag e inte bitter
och jag ber så mycket om ursäkt om nån tar illa upp.... men alltså snälla snälla snääääällla rädda mig från mongougglan!!


*lugnar ner sig*

kärleksförklaring :D
SAKNAR MIN FAVVO STOCKHOLMARE!!!! LÄNGTAR TILL MARS!!!! hihi
PUSS HUSBAND!!! ;)

Ska ut ikväll... vanligaste stället, ni som känner mig vet ju redan var ;)
hamnar alltid där på nått sätt, vare sig jag vill eller inte.

usch va fjortis jag låter på det här inlägget....men blivit lite så efter all melodifestival.

PUSS!!
//Pelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0