Secretary hoe vs. CEO

Ska på födelsedagsfester (ja, det ska vara plural) i helgen....ska bli väldigt kul.... dock har jag ett minor problem... den ena festen har tema "Secretary hoes and CEO:s". Ska jag vara slampig sekreterare eller städad VD?? Mycket svårt val får jag säga, alltså VD är ju lätt men sjukt tråkigt, är inte mer än att dra på sig kostymen och vattenkamma håret... just another day at the office så att säga.... tråkigt!

Mitt andra alternativ är en slampig sekreterare... det är nu man skulle varit tjej, jätteenkelt då ju, bara att ta den kortaste kjolen, höga klackar och en skjorta med generös urringning. Men nu är jag ju kille liksom, vad ska man hitta på då.....det enda jag kan komma på är Marc i Ugly Betty... måste vara den enda slampiga manliga sekreteraren jag kan komma på i TV. Det här kan bli spännande.... missa inte bilderna som kommer komma efter festen...först DÅ avslöjas om det blir brattig CEO eller slampig secretary...


Tough choice... vad blir det???

Over and out!
Markus

Kommentarer
Postat av: Dan

Åh jag har så många idéeer på vad man kan vara, hihi :D

2009-02-24 @ 23:58:34
Postat av: Markus

Idéer tack... idéer!!!

2009-02-25 @ 00:11:49
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0