Plastig morron

Jodå, ni läser alldeles riktigt... Markus Carlson är uppe klockan åtta, undra när det hände senast.... varför då, undrar ni nu. Det ska jag förklara, det är nämligen så att någon tyckte det var smartigt att låta mitt badrumsskåp ha gångjärn i plast (!!), är inte det som gjort för att torka sönder så säg till.

Vad har nu trasiga gångjärn med klockan åtta att göra? Jo, men det är ju såhär.... hantverkare och andra liknande personer är otroligt morronpigga och just nu håller min fastighetsskötare på och leker lite med mitt skåp.... låter som det kanske kan bli ett helt skåp senare.

Det är i alla fall tur att han kom så tidigt, då tvingas jag i alla fall upp och kan tentaplugga lite mer kanske =)

Nu ska jag äta frukost, bli klar och sedan bege mig mot skolan...hörs senare!

God morgon!
Markus

Kommentarer
Postat av: Sara

du e duktig:D

2009-02-19 @ 09:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0