Pelle åka skidor


Som utlovat.... bild på coola skidor, är min bror som köpt dom utav en av hans kompisar, är dom inte coola? Tror faktiskt att dom skulle kunna få till och med Pelle att åka skidor frivilligt, i alla fall sitta med dom i handen i backen medans hon solar eller nått....

Nu är snart antikrundan slut.... DÅ blir det minsan film för hela familjen Carlson, Mad Money, en av mina absoluta favoritfilmer.... tog med den hit för nån vecka sen. Det är förövrigt en film som ni borde se... så grymma skådisar... lite som en kvinnlig version av Ocean's Eleven....

Ses senare med något musikinlägg.... nu drar jag till TVn
Cya
Markus

Kommentarer
Postat av: Pelle

sööööööööööööööööta!!!

2009-02-19 @ 21:15:03
Postat av: cybermorsan

Tur att min lille son kommer på besök ibland i alla fall.

2009-02-19 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0