No turning back

Då ska äntligen lite överflödigt hår på mitt huvud klippas av.... upptäckte när jag kollade mig i spegeln att det nu var så tjockt och långt att jag passerat möss-frisyren och gått så långt att det ser ut som en rysk björnfitta! Tacka gudarna för frisörer...

Nu kommer bara nästa problem... eftersom jag bokade tiden för fem minuter sen och jag ska klippa mig om en och en halv timme så har jag inte ens hunnit fundera över hur det ska bli. Funderar helt seriöst på att klippa det nästan likadant... är jag jättetråkig? Tycker själv att jag passat rätt bra i min... eh... typ mitten-1900-tals inspirerade frisyr..

Jaja, det blir nog bra, får väl låta frisören löpa amok så ser vi vad som händer...

Ska se om jag orkar lägga upp bild på resultatet senare.... nu behöver jag hoppa ur mjukisbrallorna så att jag kan göra mig lite mer respektabel på stan, man vill väl inte se ut som den lodis man egentligen är ;)

Cya later
Markus

Kommentarer
Postat av: Sara

gör precis som du har det! snyggt som bara den!!

2009-02-09 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0