Krockat bil

Händelserik dag... men ändå inte....

Vaknar upp hemma hos mina föräldrar och tar det hyffsat lugnt på morronen, får frukost av mamma... massa gott. Har sedan lovat mormor att jag ska åka förbi henne och hjälpa med datorn och så... hon har börjat skriva dagbok för att träna sig på tangenterna, bra jobbat mormor! Men sen var ju problemet att det bara följde med 30 dagars test office till hennes dator, så blev att vi åkte iväg och inhandlade ett istället.... tyckte jag var jättebra, eftersom att jag... hör och häpna.... inte har office på min dator heller....

Väl installerat... eller snarare skrivit in produktnyckeln så fungerade allt som det skulle och vi gick över till lite msn-träning istället.... tänka sig att jag nu kan sitta och chatta med både min mamma OCH mormor på msn... det ni!

Åker från mormor vidare till Media Markt där jag ska hämta ut min mobil som varit inne på reparation.... äntligen har jag fått min bästis tillbaka. Men riktigt så enkelt blev det ju inte.... På parkeringen var det en kvinna som tyckte att backspeglar var överflödiga och backade rakt in i min högra dörr på bilen med sin dragkrok.... SUCK.... byter telefonnummer, reg.nr, personnummer och ritar upp scenariot.....

Fascinerande nog höll jag mig ko-lugn och var riktigt snäll mot kvinnan, till och med önskade henne en bra dag. Men nu måste jag ta mig förbi försäkringsbolaget samt skicka  in en skadeanmälan... inte allt för kul =(

Men men, idag har jag i alla fall pluggat effektivt i massa timmar när jag väl kommit hem.... börjar nog få lite grepp om det här.... bara jag slipper svara på vad b innebär.....

Ne, dags att handla mat och sen se på Let's dance!
Cya later
Markus

Kommentarer
Postat av: Terror

Du är sämst... När ska du lära dig att bilar inte är till för att krockas?;)

2009-02-21 @ 00:19:21
URL: http://effectivesailing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0