Hope and Glory

"I'm still standing for hope and glory..." detta sjöng jag på när jag vaknade imorse... shit va den faktiskt var bra... framförallt jämfört med övriga som var med igår. Men om den kommer vinna i Sverige? Det tror jag inte... den kan vara lite för lam för det faktiskt... dock kul låt.... går att sjunga med i lätt som jag märkte imorse =)



Ska bli kul att se vad Agnes kan tänkas hitta på senare i Melodifestivalen.... hoppas hoppas på något i stil med "On and On" eller "Release me".... då vet jag vad min mobilräkning kommer bestå av i alla fall....

Cya
Markus

Kommentarer
Postat av: Dan

ÅH JA Agnes älskar vi alla! åhhh hihi! åh jag vill bli befruktad av henne!

2009-02-15 @ 22:23:16
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0