Förtidssenil i bilder


Kan någon förklara varför allt det här känns som igår?? Enligt datumen är det ju typ sisådär halva jordens livslängd från då till nu... är detta ett tecken på att man håller på att bli gammal eller bara förtidssenil? Jag satsar på det sistnämnda... för inte skulle väl jag vara gammal.... uscha!!

Men tänka sig så mycket bilder man kan hitta när man börjar bläddra.... finns sjukligt mycket så risken för att fler minnesbilder ploppar upp här känner jag är rätt överhängande...

Dags att äta frukost och klä på mig!
Cya Later
Markus

Kommentarer
Postat av: Cyberdad

Du känner dig gammal!!!!

Vem tror du har släpat med er på alla platser runt jorden som du visar bilder ifrån. Jag är fortfarande inte äldre än vad jag var 1985 (igår)

Kul att se dina bilder vi har säkert fler gamla foto om du vill ha.

2009-02-24 @ 14:34:45
Postat av: CyberDan

naaw, så liten å söt... vad hände?? :S HÖHÖHÖ

2009-02-24 @ 18:15:42
Postat av: Anonym

tack för den gliringen att du känner dig senil...vad är jag då...och vem är äldre?? i alla fall inte cyberdad eller cybermorsan.

2009-02-24 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0