Ett liv i överflöd


Kom just fram till att jag har för mycket av två saker: kläder och glas.... så sjukt tråkigt att vika all tvätt och kanske ännu mer tråkigt att diska alla glas... men jag kan ju inte diskriminera mina älsklingar och sära dom från resten, slänga är inte ett alternativ och jag vill ju inte lämna dom med massa främmande saker hos Myrorna.... fyy stackars kläder....

Ne, jag får nog stå ut med att vika dom, diska dom och förvara dom, dom är värda det!

Som synes springer jag fram och tillbaka till tvättstugan, borde snart vara torrt tycker jag.... jag vill ju komma ut i solen och ta ta en promenix i hamnen =)


Men nej, jag är inte lika duktig som Dan på att vika min tvätt.... brukar ta några dagar innan jag orkar ens ta tag i det, dom får ligga och knö i en hög först...

Dags att springa till tvättstugan och gud nåde tvätten att vara klar, vänta är inte min starkaste sida.

Cya later
Markus

Kommentarer
Postat av: Anonym

OM jag nu väljer att åka till gbg (vilket jag antagligen tvingas till eftersom min tjejkompis vill) så kan jag erbjuda mig att hjälpa dig! vad sägs om förfest i tvättstugan på fredagen och så dricker vi å viker/manglar och pressar och har oss! haha TOPPEN eller hur :P

inte alltid det är jul, men i februari äre det!

2009-02-13 @ 18:07:20
Postat av: Markus

HAHA!! grym idé tycker jag!!!

2009-02-13 @ 18:19:14
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Schlagiz

Ursäkta, vem var det som diska ALLA glasen????

2009-02-15 @ 11:31:06
Postat av: Markus

hehe... jag har väl diskat sen dess.... jag är inte så smart att jag använder samma glas flera ggr... nänä jag tar nya varje gång istället mitt pucko!

2009-02-15 @ 13:02:25
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0