Duktigt plutt!



Efter att sprungit runt som en galning vid Handels och lämnat in min sista ansökan till utandstermin nästa läsår. Så igår fick jag äntligen allt gjort. SKÖNT!! Fast det var mindre kul att komma hem sen efter min och markus lilla promenad.

Upptäckte att min kära rumskompis hade städat sittrum, hallen, köket, badrummet, ALLT... och när jag kom in till mitt rum så såg det ut som ett bombnedslag. KATASTROF!! Men så skulle jag jobba natt, så var tvungen att sova. Kom hem klockan 6 på morgonon, och började städa. En timme senare fick jag äntligen min skönhetssömn. :D

Vaknade väl vid 13-14 tiden och började dammsuga. Sen var det färdigt!
Markus kom och tittade förbi. Och nu ska vi ut på stan och äta!!
(Nej jag är inte så bra på det där med att sluta äta ute).




Nu är Markus stolt över mig för att jag har bloggat :D
PUSS!!

~~~

Pelle



Kommentarer
Postat av: Simon

HAHAHAHA "Hjääälp!"

2009-02-04 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0