Chockar världen

Klockan åtta lyckas jag vara i skolan... det är långt ifrån varje dag, tur att vår lärare också är morrontrött... men på grund av några andra morgonfaschister så fick Noe ingen senare sal åt oss... USCH!!! Men eftersom det var kinesiska kände jag mig tvungen att komma.... inte mycket sömn.... får väl powernappa senare, går nån sån powernapp-trend bland mina kompisar, inte riktigt förstått dom innan.... tror jag fattar nu!

Scheisse va många tecken man kan glömma på några månader, tur att man har Carro bredvid sig, mitt alldeles egna teckenuppslagsverk (fortfarande inte fått in knicken med hur man hittar i ett lexikon).... Carro är bra!

Om lite drygt en timma kommer några utlänningar jag ska heja på.... skåningar kallas dom också tydligen... ska bli kuligt! Soligt är det ju också, är det sydlänningarnas förtjänst kanske? Solbrillorna PÅ i alla fall!

Byebye ladies and gentlemen
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0