Bildligt talat


Good looking chick

Skulle bara helt oskyldigt aktivera mitt nya Mecenatkort (Handelskortet).... tänkte att ja men det är ju bra att kolla igenom vad jag kan få för rabatter... helt plötsligt hamnar jag på nån sida där man kan  göra egna t-shirtar (eller annat för den delen)... spreadshirt.net

Guh va kul, så jag kommer igång med photoshop för att pilla ihop något... dock har jag inte så mycket fantasi just nu, så det lutar åt ovanstående lite lätt omgjorda bild på Catherine Zeta-Jones... skulle inte den göra sig rätt bra på en vit t-shirt?

Ne, nu får jag diska, laga mat och tänka på saken, hörs senare!

Cya
Markus

Kommentarer
Postat av: cybermamma

varför inte en t-shirt med mamma från 80 med texten I love mamma..hahaha

2009-02-17 @ 18:39:14
Postat av: Markus

Will do mum ;)

2009-02-17 @ 19:02:08
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0