Äggkokning på hög nivå

Godmorgon (eller nått)
Ja då sitter man igen och äter en sen frukost. Nej, det är inte en brunch eller lunch, det är frukost! Väntar på att mitt ägg ska bli klart nångång, orka vänta på mat, den ska ju bara poppa fram och lägga sig på min tallrik, det där med matlagning blir jag bara rastlös av. Hushållerska och kokerska (även kallad butler) önskas!

Fick just mail från Bokus att mina böcker till min nuvarande kurs är påväg, så med lite tur kanske jag snart kan börja läsa om vad kursen handlar om. De som redan börjat läsa påstår något så konstigt och ovanligt som att huvudboken faktiskt är bra.....?

Ja, då var det en minut kvar tills mitt ägg är färdigt....

Cya later
Markus

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha har du också nyss gått upp :P dekadens !!

2009-02-01 @ 13:40:49
URL: http://pianolack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0