ÄNTLIGEN

ÄNTLIGEN!! Mitt liv är räddat. I'll live to see another day. Idag kom min kamera. Tjejen på Japan Photo såg så lycklig ut när hon äntligen fick ge mig det positiva beskedet. Som säljare vet jag själv hur jobbigt det är när saker inte går som man lovat.

Vet ni vad jag köpte?? En precis likadan som hoppade bungyjump tidigare. Varför då?? Jo, för att den är så förbaskat bra. Hittade ingen som var lika kompakt med samma funktioner. Sony hade en nyare modell också, med 2 miljoner fler pixlar, vilket inte gör någon som helst skillnad på den lilla kameran så jag kände att jag kan ha roligare för den 1000-lappen liksom.

Nu är kameran på laddning. Bilderna från idag är tagna med min gamla mobil. Den har bättre kamera än iFåånens totalt värdelösa kamera. Fab.

En stor eloge till alla (!) på Japan Photo. Tror varenda stackare där fått hjälpa mig. Alla visste liksom vilken kamera det gällde så fort jag kom innanför dörren.

Löve Japan Photo. Skitbra och inte ens dyra!
Så glad var jag när jag gick därifrån.
Där ligger den på bänken framför mig. Det var föreläsning.




Nu ska jag äta lite middag. Sen leka med kameran. Första korten kommer ikväll.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fan vad nice med en ny kamera :D

2009-12-16 @ 20:44:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vad härligt med ny kamera..sitter ju här och funderar på kameraköp jag med.

2009-12-16 @ 22:55:02
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0