Tåget från helvetet

Intercity-tåg, vad hände där egentligen?? Fem timmar i tåg är inte så fab, fem timmar i ett gammalt östeuropa-tåg är ännu mindre fab. Blir ju inte bättre av att det dessutom är 25 minuter försenat så att man missar spårvagnen och får ta en taxi...

Hädanefter ska jag alltid trippelkolla super-mega-über-noggrant att jag verkligen bokat X2000 och inte något östeuropa-tåg som tar pissepaus var femte minut.



Brrr... aldrig igen... fy sjutton säger jag....



Någon som känner för att packa upp mitt bagage? Jag gör det inte i alla fall...

Pusshejs!

M

Kommentarer
Postat av: Skogiz

haha jag har också bagage som någon kan få packa upp, lär vara kvar i väskan ett bra tag annars:P btw Aldrig mera Intercity. Får ångest bara jag tänker på det.

2009-08-03 @ 18:47:24
Postat av: Erik

Usch alltså. Känner med dig.

Åkte också inter bajs city.

2009-08-03 @ 19:21:57
URL: http://johanerik.se
Postat av: cubermorsan

meeen!! vilka snobbar ni är, se det som ytterligare en erfarenhet...Sj är ju jättebra!!!

2009-08-03 @ 23:47:35
Postat av: johan

x2000 ska de vara :P

2009-08-04 @ 09:08:55
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0