Sexiii on da water

Badkruka... det är jag det. Men blir ju mer eller mindre tvingad att bada av solen och Mamma. Vad gör man inte för att behålla freden och balansen i världen? Var visst 24 grader i vattnet så kanske inte var så farligt ändå. La mig där som en död säl och nakenchocka för alla grannar på min illgröna luftmadrass.

Mamsen snackar om att vi visst ska ner till Varberg nu... min bror seglar VM där nere. Kanske borde visa mitt stöd en stund.



Sexiii me on da water....




Nu ska jag bli fab och dra till Varberg! So long!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Rasmus

förstår dig helt och fullt, 24 grader är inte badvänligt vatten, därför tvingar man farsan att hålla igång 30 grader, helt perfekt även om det svider i hans plånbok :P

2009-08-09 @ 00:22:29
URL: http://rasmusj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0