Goes toyboy

Madooooonna ikväll!!! Laddad så jag nästan spricker. Ska snart börja köa utanför Ullevi. Man har ju ståplats såklart och vill vara längst fram. Ska visst slåss med typ 50 000 andra men dom får se upp jag är taggad och har vassa armbågar.

Laddade igår genom att åka ner till Varberg och checka prisutdelningen i Starbåts VM som min bror just hade seglat... fick köra den rosa... nej förlåt.... cerise:a Porschen hem. Kan man ladda mycket bättre inför Madonna?



It's me and Madonna tonight. Toyboy for life!



Nu ska jag byta om till nått slampigt.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: romeo

HAHAHA, "nu ska jag byta om till nåt slampigt", go for it, toyboy!

2009-08-09 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0