Valborg the swedish way

Valborg! Nu ska det firas... och firandet ska skötas på svenskt vis. Blir en sväng in till stan och till nån fab club som en svenskfest ska hållas på... blir massa partey och BBQ, ska bli riktigt najs... blir en massa svenskar. Får se om jag saknat det eller inte, har ju varit rätt skönt att kunna säga vad som helst utan att en enda person förstått liksom...

Blev lite lättare shopping idag också i en nyöppnad galleria alldeles i närheten av där vi bor... det bidde en najs tischa från nån kinesisk affär som heter Q&X... va rätt skön stil faktiskt. Eller vad säger ni?


Där har vi dagensinköp med tillhörande påse....



Nu ska jag komma på nått fab att ha på mig ikväll... önska mig lycka till!

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0