Sightseeing på stan

Första dagen då vi inte haft något planerat... dags att göra stan! Men först mötte vi upp lite klasskompisar som kom igår... vi hyrde ut Pelle till dom en liten stund så att dom skulle få en lägenhet. Snällt va?! Självklart lyckades lägenhets-ninjan återigen, en väldigt fin lägenhet blev det tydligen...


Nya kineser och huset där vi bor


När vi har släppt av dom andra så bar det av in till stan....  30 spänn kostade det visst med taxi hela vägen, vilket var en sisådär en och en halv mil... galet! Började genast vår sightseeing genom stan... mot turiststråken ska man minsan! Vilket innebar att vi började, efter x antal photoshoots gå mot kanalen, vill ju se TV-tornet... häftig måste jag säga.


Sara tycker det är kul att jaga med kameran, jag hitta blommor... samt kö till en buss


En maaassa turister... ändå syntes vi! Observera minen på kinesen... haha


Vidare bar det till shoppingvägen... dock så fick vi sätta en jäkla fart igenom, våra nyinflugna klasskompisar blev dumpade av sin taxi på andra sidan utan en aning om var dom var typ... powerwalk kan man lugnt kalla det! Blev däremot tvärtstopp precis innan den  456338 meter breda gång-shopping-vägen... rödljus vid typ gigantisk korsning med typ en miljard människor väntandes... snacka om tryck när det släppte till grönt...som gjort för värsta smällen mellan folkmassor!


1, 2, 3 GÅÅ... hjäälp massa folk!



Nu ska jag ut och göra vår lilla del av stan själv tänkte jag... det ni.

Cya
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0