Rykten sprids snabbt

Sitter och snackar med en kompis hemma i Sverige, påsklov har han visst haft.... vilket uppenbarligen ägnats åt Fula Bettan och Skvallerflickan. Tänka sig.... lov... vet knappt vad det är längre... eller här sitter man ju i Shanghai och har skola fyra dar i veckan, bara på förmiddagarna (plus lite eget plugg)... kanske är lite lovigt ändå.

Känns som att man får välja lite... antingen dansar jag mig igenom livet och får lov eller sliiiiter tre tim om dan, fyra dar i veckan i Shanghai. Lite svårt val får jag allt säga.. har ju i och för sig redan gjort det valet, och ja, det var ju inte så svårt...

Regnigt idag, vilket innebär typ noll syre i den här stan... vilket innebär totaldäckning här hemma efter skolan... vilket innebär mycket tid på msn med alla där hemma. Trevligt att få höra lite om hur ni har det faktiskt. Se nu till att göra lite nytta också, sitt inte bara där och glo på bloggen, har hört att det är fint hemma.


Ligga i gräset framför skolan och plugga... Robin verkar trivas...


Vi har faktiskt kul i skolan... en övning utomhus....



Tur att man inte är för blond så att man kom in! Puss på er!

Markus


Don't forget to understand the true meaning






Kommentarer
Postat av: Mussi

vad är det för rykten?

2009-04-14 @ 06:05:59
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Markus

Haha! Ryktet om hur bra vädret var i Sverige... ändå hängde alla vid datorn, va en pik till en kompis jag msn:a med... haha

2009-04-14 @ 15:05:46
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0