Finfina naglar


Pelle lite sådär übernöjd med sin position kan man säga

Efter lektionen idag var det "snabbt" förbi polisstationen för att registrera vårt boende... imorgon ska vi dessutom registrera oss ordentligt på skolan.... snacka om ett land fullt med byråkrati! Dom måste verkligen älska papper och passkopior.

Tyckte att vi förtjänade lite omvårdnad när vi var klara... tjejerna siktade in sig på manikyr... jag hängde såklart på och lät fixa mina vanvårdade naglar också... 20 spänn... lätt värt varenda öre! Pelle och dom andra fick betala 30 men då fick  dom ju nagellack och allt också... Verkar som att jag startade en trend, nu ska alla killar springa på manikyr, pedikyr och massage.... my god! Men imorgon satsar jag på en slags ansiktsbehandling mot finnar... hoppas det hjälper.

Se så fina "franska" naglar Pelle fick, matchar fjollofonen


Som utlovat kommer här under en bild på Fudan University... liiite skillnad mot svenska universitet? Skulle lätt vilja plugga hela min utbildning i den byggnaden!


Tryck på bilden för att förstora

Kommentarer
Postat av: Jonathan

uppdateraaaaa vill läsa meeeer

2009-04-08 @ 19:39:00
URL: http://stardums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0