Sadlat om till strippa

Lördagskväll i Shanghai betyder att man måste utforska stan ur ett lite annat perspektiv. Ur en lite mer social synvinkel skulle man kunna säga... igår blev det först hemma hos några kompisar till en ur vår klass. Skitcool lägenhet på tjugoförsta våningen... typ betonggolv och det viktigaste av allt... en strippstång! Hur coolt är inte det på en skala?

Vi blev ju bara tvunga att träna lite på den... en av tjejerna som bodde i lägenheten har tydligen tränat lite på den, hon började köra lite lektioner med oss... skitkul! I slutet kunde jag till och med vända på mig och byta ben på stången... kanske är detta jag ska pyssla med egentligen?

Hon fick min mail... ska maila info om vart man köper en sån... tydligen jättebilliga i Shanghai.. plus att dom inte behöver monteras utan bara pressas på plats. En sån stång är verkligen grym träning, man känner att man använder alla tänkbara muskler i kroppen... EN SÅN SKA JAG HA!



Olle inledde med sin jesus-pose innan vi andra börja träna...



Om en stund lägger jag upp dagens bilder... kan lova att vissa kommer bli avis...

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0