Improviserad spelplan

Aj träningsvärk! Okey, nu kanske ni tror jag är värsta mesen som fått träningsvärk av badminton... men riktigt så illa är det faktiskt inte... tro det eller ej, men Markus har minsan varit på gymmet också! Riktigt skönt, har träningsvärk typ lite överallt... ändå tog jag det lugnt på gymmet.... dock tog jag det tydligen inte lika lugnt med alla muskler.

Men som ni ser har vi även införskaffat badmintonracket.... men badmintonplatserna var fullbokade så vi fick improvisera lite. Riktigt skojigt att spela på gatan... lite spännande med alla cyklar, moppar, nyfikna arbetare med mera som självklart skulle förbi på vår lilla plätt...


Carro i full fart med att inte missa bollen (om man kan kalla den det)


Förlåt Mamma, jag spelade i linne ja, har ingen tränings-tischa än...




Kanske borde lämna sängen nu, är ju faktiskt INTE bakis, gud va skönt!

Pusshajs!
Markus


Kolla in Pelle o Hälges blogg för lite fler bilder: Pellge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0