Personlig tränare

Nu har det verkligen hänt... det mest otroliga av något... Pelle har börjat gymma regelbundet (än så länge i alla fall)... riktigt duktig är hon faktiskt. Skaffade sig en personlig tränare (Patrik) och har nu satt igång på allvar i gymmet! You go Pellis!

Efter allt gymmande och ätande och fixande och pysslande och pluggande... så hamnade vi på en av Alex spelningar igen, denna  gången på ett ställe vid namn The Spot, najs plejs men med en kass ljudtekniker... anyways, var extra roligt idag för Emma och Lollo var på besök från Sverige och joina Alex och Jojo på scen... grymt bra var dom allihopa!



Pelle med sin personlige tränare Patrik at The Spot...


Dags att sova så man orkar en morgondag!

Pusshajs!

M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Pelle att det inte var en dag försent att hon började med träningen, hon måste tänka på att hon är kort...se på mig, med tanke på att jag är vältränad men dock bara 1.59 lång om jag vore 1.70 så skulle jag ha en sjukt snygg kropp, men med samma kg,haha??? Det är min teori. Det finns ingen genväg för oss under 1.60.

2009-04-29 @ 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0