Nakenchock och muskelfattig

Idag har varit en riktigt hurtig dag, som en kompis så fint kallade den.... började som vanligt med skola hela förmiddagen... fortsatte vidare med matshopping på Wall-Mart, the place to be... hänger där nästintill varje dag faktiskt. Tror Mamma är lite avis på det... finns nog ingen som tycker om att springa runt på Wall-Mart lika mycket som hon.

Kom hem och pluggade... översatte kapitlet till västerländska bokstäver... jobbigare än vad ni kan tro! Men nu till dagens höjdpunkt av hurtighet, gick till gymmet! Jag och Carro körde på rätt bra, helt slut var jag när jag kom hem i alla fall. Det var i mitt fall fokus på nedremagmusklerna och bröst typ.... Har ju upptäckt att jag har mer muskler på mitten än nedanför och ovanför... ser ju inte klokt ut!


Vad är bättre efter träning än kines-hämtmat? Observera hur lite muskler min mage har...




Dags att sova, mycket som ska kunnas i skolan imorgon!

God natt på er!
Markus

Kommentarer
Postat av: Mussi

Man kan ju göra situps hemma också ;)

2009-04-15 @ 18:38:20
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: LiteLagom

Det var ju också ett sätt att säga "Kolla in mina magmuskler" på ;D

2009-04-16 @ 08:05:55
URL: http://www.litelagom.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0